czwartek, 27 września 2012

Must Have Fall 2012

Hej wszystkim! :) Dzisiaj przedpremierowy post następnego haulu czyli krótko mówiąc moja lista Must Have na jesień 2012! Na razie jest tego niewiele, ale na pewno jeszcze jakieś perełki się znajdą w międzyczasie. Jeśli chodzi o jesienne trendy to zakochałam się w kolorze burgundu, więc musi się ten kolorek pojawić w mojej szafie tej jesieni! Szarości też mile widziane, ostatnio też choruję na ten kolor. Trochę złotej zadziornej biżuterii, torebka z kastetem, która również dość niedawno podbiła moje serce, botki na jesienno-zimową porę, koniecznie z czubem, przejadły mi się już zaokrąglone noski i oczywiście (kolejne) sneakersy na koturnie!<3 Love, love, love!



A Wy macie swoje listy Must Have na tegoroczną jesień? :)

1 komentarz:

  1. Kolor burgundowy :D Tak, tak i jeszcze raz TAK!!
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)