środa, 3 października 2012

Nails: Mint & Dots

Tym razem prezentacja miętowych paznokci w białe kropki. :) Bardzo proste w wykonaniu, a efektowne! :D



Lakiery, których użyłam to: Inglot 969, Miss Sporty 'Et Voila Nail Tip Whitener'. Do wykonania kropek użyłam sondy do zdobień (dotting tool), ale można użyć wykałaczki lub szpilkę wbitą w ołówek z gumką. ;)
 Aby jakoś to ładnie i w miarę równo wyglądało, przyjęłam pewien system stawiania kropek, który prezentuję poniżej. :)
 

A Wy miałyście już kropkowane paznokcie? :)
 

5 komentarzy:

  1. A propos mięty i kropek... Kilka dni temu widziałam dziewczynę, która miała paznokcie w takim właśnie miętowym kolorze, a kropeczki tylko na dwóch palcach(po jednym u każdej ręki). Bardzo fajnie to wyglądało. Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie rewelacja :)!

    zapraszam do siebie :)obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje paznokcie sa beznadziejne, na dodatek specyfikacja pracy nie pozwala na malowanie paznokci :( alw Twoje sa piekne :) pozdrawiam!

    www.layla-fash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt! TO METALOWE DO KROPEK WIDZIAŁAM ŻE MOŻNA TEŻ ZAKUPIĆ W AVONIE ZA NIEDUŻE PIENIĄŻKI. Pozdrawiam

    www.evelajnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)