czwartek, 22 listopada 2012

Haul

Dziś chcę Wam pokazać co ostatnio zakupiłam. :) Rzeczy są przeróżne od biżuterii po książki. Większość rzeczy pochodzi z Allegro.

Biżuteria: Bransoletka cuff skórzana oraz zegarek Geneva
 

Lakiery: Inglot 940 (metaliczny fiolet) i Color Club 850 Worth the Risque (holograficzny) - swatch - już od dawna czaiłam się na holograficzny lakier, ale jakoś słabo z dostępnością. Ten jest świetny, spełnia moje oczekiwania, choć nadal marzy mi się Gosh 'Holographic' bądź China Glaze 'OMG'... 
 

Czarne szelki i brązowe mitenki

Baskinka skórzana - wieki szukałam idealnej, było ciężko, ale się udało! :D

Czarne woskowane tregginsy ze skórzanymi wstawkami. Uwielbiam!  

Burgundowa ramoneska z H&M

Jeden z moich ulubionych seriali "Kasia i Tomek" na płytkach dvd, ta para zawsze jest w stanie poprawić mi humor. :D

No i w końcu upragnione i długo wyczekiwane książki Martyny Wojciechowskiej do kolekcji czyli 'Kobieta Na Krańcu Świata 3' oraz w formie kieszonkowej 'Japonia (Kioto)'

Oraz jeszcze bardziej wyczekiwany kalendarz Martyny na 2013 rok. Jest z serii limitowanej oznaczającej to, że każdy kto przesłał swoją fotkę i zakupił go pośrednio przez FB widnieje na specjalnej kartce w kalendarzu. :) Niestety nie sądziłam, że zdjęcia będą takie małe i źle dobrałam swoje, także prawie mnie tam nie widać, ale grunt, że jestem! :D Jest piękny! :] 

od środka...

No i to na chwilę obecną tyle! ;***

2 komentarze:

  1. tregginsy świetne!!!! ;)
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne rzeczy
    Zegarek mega ;)

    Zapraszam na konkurs do wygrania bony na zakupy ;)
    Może tym razem się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)