piątek, 19 lipca 2013

Haul

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z małym haulem lakierowo-biżuteryjnym. :)

 Biżuteria Style&Blog
Jestem zauroczona biżuterią (i nie tylko) dziewczyn z tego bloga! Blogerki prowadzą również sklep internetowy gdzie można zakupić biżuterię i torebki. A te poniżej weszły już w moje posiadanie! <3 Happy! :D 
Link do sklepu -> klik

Lakiery do paznokci
Jako maniaczka lakierów oczywiście nie mogło i ich zabraknąć w haulu. ;P Uwielbiam te kolorki! <3
* Manhattan Yeah&Yang 'Tokyo Tangerine' - intensywny koralowy
* Douglas Absolute Nails 'Blue Starfish' - piękny kobaltowy 
* Golden Rose With Protein - nr 323 - oczojebny żółty neon (na pazurkach) - niestety trzeba nałożyć kilka  warstw (jak dla mnie 4-5), ale warto się pomęczyć :)
* Golden Rose Paris - nr 86 - neonowa zieleń; nr 222 - miętowo-morski - a tu się zaskoczyłam wystarczą 2 warstwy!  

Żelowy Eyeliner Maybelline
Posiadam kremowy eyeliner z Elf'a, ale zaczyna mi się zsychać i ciężko jest zrobić ładną kreskę no chyba, że roztartą, zainwestowałam, więc w kremowy eyeliner zobaczymy jak się sprawdzi. 

No i to na chwilę obecną tyle, nie ma tego dużo, ale z zakupów jestem bardzo zadowolona! :) 
Miłego dnia! ;*

2 komentarze:

  1. Ładny ten kolor pomarańczowy z Manhatanu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię lakiery Golden Rose, a dziś oglądałam właśnie taką neonową limonkę jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)