wtorek, 22 października 2013

Haul

Hej! W dzisiejszym poście mały haul. Bez zbędnego rozpisywania się przejdę do rzeczy.

Koszulka z numerem H&M
Koszulka, która mi wpadła w oko już jakiś czas temu. Kupiona niestety o 2 rozmiary za duża, ale i tak jest świetna jako oversizowa. :)

Bluza z numerem
Kolejna. :) Kupiona przez Allegro -> tutaj

 Sweterek w paski Orsay

Sandałki Valentine Dee Zee
Buty ala Valentino. Czaiłam się na nie czaiłam, w końcu zostały wyprzedane jednak jakimś cudem udało mi się je jeszcze kupić!Niektórzy tych butów nienawidzą, inni uwielbiają ja zdecydowanie należę do tych drugich! :) Bardzo wygodne i pięknie się prezentują na stopie. 

I na koniec kosmetyki z Rossmanna
Krem do rąk Synergen Hand-Creme Happy Day - ma bardzo fajny, owocowy zapach, nie jest tłusty, szybko się wchłania.
Chusteczki nawilżane do peelingu, pokryte mikrogranulkami firmy Cleanic. Do przetestowania. 

I to aktualnie na tyle! No następnego! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)