czwartek, 24 kwietnia 2014

Haul

Hej Kochani! W dzisiejszym poście będzie trochę nowości zakupowych. :)

Skórzana kurtka - Khaki Contrast Long Sleeve Zipper PU Jacket  
 Jest genialna! Kupiona w sklepie internetowym Sheinside niestety na obecną chwilę niedostępna.

Czarne lakierowane czółenka
Już od dawna szukałam prostych szpilek w szpic - te są idealne! :) Kupione w sklepie internetowym - elilu.pl

Naszyjniki Crystal Necklace
*Opalite Imitation Opal Crystal Necklace
 *Blue Sandstone Crystal Necklace 
Piękne naszyjniki zakupione na e-bay'u. Jasny opalizuje na pomarańczowo, zaś ciemny nasycony brokatem. Przepięknie mienią się na słońcu. Uwielbiam! 
 

Pudełko GlossyBox
*Olay Total Effect Krem na dzień SPF15
*Olay Total Effect Krem na noc
*Olay Total Effect Serum
 *Olay Total Effect BB krem pod oczy z dodatkiem korektora
*Olay Total Effect Mleczko do demakijażu twarzy i oczu
Ogólnie jakoś wolę sama kupować do testowania kosmetyki niż ma mi to zostać narzucone. W tym jednak wypadku  skusiłam się na to właśnie pojedyncze pudełko z GlossyBox, w którym mamy 5 pełnowymiarowych kosmetyków o łącznej wartości 186,45 zł, a tutaj płacimy tylko 69zł!!! Oferta, więc jest bardzo korzystna! Kosmetyki te mają pomóc zwalczać oznaki starzenia skóry na każdym etapie pielęgnacji, także seria nie jest dla wszystkich jednak moim zdaniem dziewczyny powyżej 25 roku życia z powodzeniem  mogą je przetestować jestem przekonana, że nie zaszkodzi a może pomóc na drobne zmarszczki, przebarwienia itp. ,ale jest to również idealny prezent dla mamy, cioci, babci... :) Ja z powodzeniem będę ich używać.

Kosmetyki z Rossmanna
Jak wiadomo lub nie nareszcie zawitały -49% promocje w Rossmannie! :D
22.04 - 27.04
podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory
28.04 - 04.05
tusze, cienie, kredki i eyelinery
05.05 - 11.05
produkty do ust, lakiery i odżywki do paznokci

Moje póki co zakupione kosmetyki które były na promocjach:
*kapsułki RIVAL DE LOOP Revital Q10
*LIRENE Last Minute BodyBB - Balsam brązujący
*RIMMEL Stay Matte - podkład matujący o konsystencji lekkiego kremu
*LOREAL Lumi Magique - podkład rozświetlający 
Podkłady i balsam do przetestowania. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą.

* ISANA Suchy szampon do włosów
*Schwarzkopf GLISSKUR Hair Repair with Liquid Keratin Complex - ekspresowa odżywka regeneracyjna do włosów b. suchych i zniszczonych

Lakiery China Glaze
* Tart-y for the Party - swatch
*Highlight of My Summer - swatch
*Sun of a Peach - swatch
Moje perełki. :) Lakiery są rewelacyjne piękne intensywne kolory idealne na wiosnę/lato. Kupione w sklepie internetowym Victoria's Beauty
 

Zdjęcia - Instadruk
I moje instagramowe bądź nie wydrukowane przez Instadruk fotki. Jakość druku zdecydowanie zależy od jakości fotek także należy mieć to na uwadze. Bardzo ciekawy pomysł choć to można zrobić i samemu. Innym ciekawym pomysłem są magnesy 'na lodówkę' z waszymi zdjęciami albo czekolada. :D Tak czy inaczej moim skromnym zdaniem takie fotki są dość drogie. Ja skorzystałam z promocji. ;)

Uff. To póki co na tyle! Do następnego! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)