niedziela, 22 czerwca 2014

Nails: Green Ombre

Hej Kochani! Dziś chcę Wam zaprezentować moje nowe, paznokciowe dzieło stworzenia! :D A mianowicie ombre! :) Zawsze jestem zbyt leniwa, żeby się w to pobawić, ale ostatnio naszła mnie taka ochota! Może nie są zbyt idealne, ale chyba prezentują się całkiem nieźle, jak myślicie? :)
Do wykonania użyłam neonowego lakieru China Glaze i stonowanego z Golden Rose. Na żywo paznokcie wyglądają bardziej intensywnie, niestety na zdjęciach nie udało mi się za bardzo tego uchwycić. Do wykonania ombre potrzebna jest jeszcze gąbeczka taka do makijażu, ewentualnie zwykła gąbka do naczyń niezbyt porowata, ewentualnie da radę również i pacynką, ale niestety potem nada się tylko do wyrzucenia.
No a tak się prezentują...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)