poniedziałek, 2 lutego 2015

Inspiracje: Beauty Nails Care Tips

Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was z inspiracjami! :) Pomyślałam, że stworzę taki post w oparciu o paznokcie i ich pielęgnacje, czyli parę ciekawych i zaskakujących wskazówek, które być może będą dla Was pomocne! ;) Polecam wypróbować!

1. Jak usunąć szybko i sprawnie brokatowy (i nie tylko) lakier z paznokci.
Metoda przeze mnie sprawdzona. Działa w 100% :) Ja używałam płatków kosmetycznych  pociętych na kawałki i nasączonych w zmywaczu. Po zawinięciu w folię należy poczekać ok 10 min. Zdecydowanie wolę taką metodę niż szorowanie... Metodę polecam również do zmywania i innych trudnozmywających się lakierów.

2. Jak poradzić sobie z pękniętym paznokciem.  
Z tej metody skorzystałam całkiem niedawno i powiem Wam, że to zbawienie! :) Często miałam problem że mi się paznokieć zadarł, pękł itp. i czasami ratowały tylko nożyczki albo nawet nie, i jak tu żyć. Heh. Jednak ludzie to są pomysłowi! Dałabym Nobla dla tego kto to wymyślił. Metoda zdecydowanie daje radę!

3. Jak pozbyć się przebarwień na paznokciach po lakierach.
Ja zwykle używam bezbarwnego bazowego lakieru przed nałożeniem kolorowego, chroni to poniekąd od przebarwień. Ale fakt lakiery zwłaszcza o ciemnych kolorach przebarwiają płytkę paznokcia i nie wygląda to fajnie. Jest na to sposób! Jak widać świetnie działa pasta wybielająca, dla lepszego efektu można dodać kilka kropel z cytryny. Metody nie próbowałam, ale w razie potrzeby na pewno skorzystam!   

4. Cytrynowy peeling do rąk. 
Sprawdzony! Pięknie wygładza, zmiękcza i nawilża skórę dłoni.

5. Własny lakier z użyciem cieni do powiek.
Jako dodatkowa wskazówka. Można pobawić się i stworzyć własny kolor lakieru do paznokci z użyciem cieni. :) Jednak trzeba by było nakładać dodatkowym pędzelkiem, albo po prostu myć, ewentualnie poświęcić bezbarwny lakier na stworzenie swojego własnego. Zamiast niszczyć cienie (chyba, że zamiast na oku dany kolor preferujecie na paznokciach :)) polecałabym raczej użyć pigmentów. Całkiem fajna sprawa. :) Ja jeszcze nie próbowałam.

Póki co to na tyle! Mam nadzieję, że wskazówki się przydadzą! Ja z większości skorzystałam i jak najbardziej polecam! :) Dajcie znać czy próbowałyście i jak efekty. A może znacie inne też ciekawe rady? Piszcie! Z chęcią się dowiem czegoś nowego. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)