piątek, 5 sierpnia 2016

Nails: Breakfast In Bed

Hej! Znów coś ciężko znaleźć czas na blogowanie, wybaczcie, ale staram się jeżeli jeszcze ktokolwiek śledzi mojego bloga. ;) Dziś chce Wam pokazać mój ulubiony w tym letnim sezonie lakier do paznokci. <3 Wiem, że dużo dziewczyn przerzuciło się na hybrydy. Jednak ja pozostaje póki co wierna zwykłym lakierom. Mi osobiście nie podoba się efekt, który dają hybrydy od razu można poznać i do tego te okropne odrosty jak się czasem widzi. Nie. To nie dla mnie. Ja wolę zmienić lakier co 3-4 dni bez skrobania i męczenia płytki, ale przecież ja nie o tym. ;)
Królem tego lata dla mnie jest lakier Rimmel'a 60 Seconds Super Shine 'Breakfast In Bed'. Przepiękny miętowy kolor, na zdjęciu wyszedł bardziej niebieski, ale jest to typowa mięta. Uwielbiam i za kolor, i za trwałość, i za łatwość w nakładaniu, 1-2 warstwy wystarczą, i za to, że szybko schnie. Polecam ten lakier jak i całą serię. 8 ml idealna pojemność do zużycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)